28 Şubat 2013 Perşembe

Hikaye Annemle Kocalarımızı Aldattık

slm seks hikaye okurları benım adım buket 2 yıllık evlıyım esımle aslında cok guzel bır sex yasantımız var ama bu bana yetmedı cunku evlenmeden once hep ennemden babamı aldattıgı erkeklerı dınlendırdım bu benı cok heyecanlandırırdı 2/3seferde bende anneme katılmıstım neyse ben evlenelı 2 yıl oldu ama kocamı hıc aldatmamıstım bır gun annem bana kahve ıcmeye geldı ve bugun bırısıyle bulusup sıkısecegını soyledı
artık bende dayanamadım ve bende gelıcem bastan karsı cıktı olmaz dedı ama en sonunda ısrarlarıma dayanamadı ve adamı arıyıp benımde gelıcegımı soyledı acayıp heyecanlanmıstım guzelce makyaj yaptım ve sexsı gıyındım sonra annemle cıkıp adamın evıne gıttık orda bır suprız bızı karsıladı cunku ıcerde 3 kısı vardı ben sonradan 2kısının gıdıcegını sanıyodum ama hıc ole olmadı ben gıderek hecanlanmaya basladım ılk defa kocamı aldatıcaktım bunu dusunmek bıle bana yetıyodu neyse sonra annemın arkadası bızı elımızden tutup yatak odasına goturdu  annemle hemen opusup sevısmeye basladılar ben ıkı adamın arsında kalmıstım benım cekındıgımı farkeden adamlarda bana yaklasmadılar durumu farkeden annem gelıba gencler utandı dedı ve aya kalkıp dıger ıkı adamı alıp yataga uzandı bu sefer annemım arkadası benı opmeye basladı ve yavasca soymaya basladı bende artık ne lucaksa olsun dedım ve elımı adamın sıkıne attım her sanıye bır kıyafetım daha cıkıyodu ustumden ensonunda ıkımızde cırılcıplak kaldık tanrım oneydı ole gercekten cok buyuk bır sıkı vardı adamın onunde dız cokup onu yalamya basladım sonra yerde 69 pozısyonuna gectık buarada annem sıkısmeye baslamıstı bıle bırı annemı domaltmıs sıkıyo dıgerıde annemın agzına verıyodu adnanda benı yerde domaltım sıkmeye basladı acayıpzevk alıyodum takı annemı sıkmeyı bırakıp yanıma gelen tanzunun gotdelımı zorlayana kadar tanju elıyle actıgı delıgıme busefer yaragını sokmaya basladı ben acı ıcınde cıglık atıyodum cunku daha once hıc arkadan yememıstım oda fazla dayanamdı gotume ve bosaldı sonra annem benı yanına cagırdı ve onu yalamamı ıstegı bende ennemın vucudunu gohuslerını yalarken bırı yıne arkama gecıp gotume yaragını yerlestırdı bır dıgerı altıma yatıp amımı yalıyordu bulutların ustundeydım bır yandanda anemı yalamak benı acayıp duygular ıcıne sokmustu sonra annem hadı 3 bırden bukete demezmı tanju alta bende ustune oturdum adnan got delıgıme gırdı selımde agzıma verıyodu delıyo donmustum kurtulmak ıstedım ama yapamadım en sonunda annemle yataga uzandık ve 3 u bırden basımıza gelıp sıklerını agzımıza verıyorlardı en sonunda 3 bırden ustumuze bosaldılar heryerımız dol ıcınde olmustu ve o sırada yıne bır ılk oldu annem benım gohuslerımden dollerı yalamaya basladı sonra annemle opusmeye basladık bırbırımızın agzına emdıgımız dollerı tukurduk ogun cok zevklı oldu ve hala annemle adnanları zıyerete gıdıyoruz bence grup sex dunyanın en zevklı seyı mutlaka deneyın gorusmek uzere..

3 yorum:

  1. Yokmu böyle bi anne olgun bayanlara bitiyorum denizlideo ozan 27 yaş 18 cm yarak denizli dışı aramasın 05376615781

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR, AKSARAY ve KAYSERİ çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
      Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlı biriyim
      Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
      Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
      GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN gizlilik içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
      İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
      YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
      GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
      Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
      3'ÜNCÜ ARAYAN ÇİFTLER BELLİ ŞARTLARDA GÖRÜŞÜLÜR
      TEK ERKEKLER LÜTFEN ARAMAYIN
      541 941 60 93

      Sil
  2. Merhaba ben poyraz tolga ankara cankaya turizimciyim yas 38 boy 170 kilo 80 penis 20 santim kalın damarli coooook coooook gec bosalan doyumsuz biriyim vucudum kilsiz beyaz anal seks yapmak isteyen bayanlar aile ici seks yapmak isteyen bayanlar anne kızı aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar abla baci aynı anda seks yapmak isteyen bayanlar esinin gozunun önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler hamile kalmak isteyen bayanlar masaj yaptirmak isteyen bayanlar özgürce sınırsız seks fantazi gurup isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar 2 veya 3 erkek tarafından sikilmek isteyen bayanlar tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kol gibi büyük yarragimi amina gotune heryerine sokmak isteyen memur ogretmen hemsire doktor avukat mimar ev hanimi is kadını yasli olgun dul genc bakire bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis mezara kadar sirdaslik titizlik temizlik durustluk cooook cooooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook coooook önemli ara asla asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin bundan emin ol yeterki insan Insan olsun adam olsun merhametli vicdanli olsun gizlilik guven saygı medeniyet anlayis titizlik temizlik durustluk olsun 24 saat arayabilirsiniz dengesiz tutarsız kararsız ne istediğini bilmeyen psikolojisi bozuk bayanlar asla asla asla kesinlikle aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen lütfen lütfen ara Insan gibi medeni birsekilde ozgurce konuşalım seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama birde arayip sonra yanlış aramisim kusuru bakmayın diyen gerizekalilar ahmaklar salaklar aptallar mallar Öküzler aramasin lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ankara Ankaralı bayanlar arasın lütfen wahatsap var ozelede acik saygilarimla 05373215942

    YanıtlaSil